درج آگهی

کمک فنر گازی در شیراز

کمک فنر گازی در شیراز

شرکت‌های تولید‌کننده کمک فنر زیاد هستند، کمک فرانسوی، کمک فنر کره ای و کمک ژاپنی معمولا خواهان بیشتری دارند. بسته به اینکه ماشینتان چیست و دنبال کمک پراید می‌گردید یا کمک فنر 206 می‌خواهید، گزینه‌های متنوعی پیش رو دارید.

ارتعاشات ناشی از حرکت خودرو در سطح جاده، بدون حضور کمک فنرها، مستقیما به شاسی و بدنه خودرو وارد می شوند و در طولانی مدت باعث صدمه به قطعات مختلف خودرو خواهد شد. کمک فنر در واقع به شما کمک میکند که از این ارتعاشات جلوگیری کنید. کمک فنر از قطعات مختلفی تشکیل شده است که بسته به نوع آن می تواند این قطعات تغییر کند. کمک فنر انواع مختلفی دارد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شوید.در جدول زیر مرکز فروش کمک فنر گازی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

ردیف نام فروشگاه آدرس مرکز خرید کمک فنر گازی در شیراز شماره تماس
1
تویوتا شهر شیراز ، بلوار امیرکبیر (فلکه فرودگاه) ، روبروی کوچه 2 ، جنب تاکسیرانی ، تویوتا شهر
شیراز ، بلوار امیرکبیر ، نبش کوچه 4 ، تعمیرگاه زهره ، لوازم یدکی تویوتا شهر
09129178001
09171097009
07138381800
07138381700

انواع کمک فنر 

کمک فنر انواع مختلفی دارد. میتوان گفت کمک فنر گازی یکی از بهترین کمک فنر ها برای خودرو به حساب می آید. انواع کمک فنر عبارت است از :

  • کمک فنر پنوماتیک
  • کمک فنر گازی
  • کمک فنر هیدرولیکی
  • کمک فنر هیدرواستاتیکی
  • کمک فنر بادی
  • کمک فنر اسپرت

تفاوت کمک فنر گازی و روغنی

از لحاظ مکانیسم میتوان گفت که عملکرد هر دوی آنها دقیقا شبیه به هم هستند ولی تنها تفاوت کمک های گازی با روغنی در این هست که وجود گاز و روغن با فشار بالا ، مانع از تشکیل حبابهای ریز در روغن کمک فنر شده و راندمان کاری کمک فنر ثابت میمونه.

بهترین مارک کمک فنر در شیراز چیست ؟

شرکت‌های تولید‌کننده کمک فنر زیاد هستند، کمک فرانسوی، کمک فنر کره ای و کمک ژاپنی معمولا خواهان بیشتری دارند. بسته به اینکه ماشینتان چیست و دنبال کمک پراید می‌گردید یا کمک فنر 206 می‌خواهید، گزینه‌های متنوعی پیش رو دارید. هر ماشین با توجه به وضعیت اتاقش و مواردی دیگر که شامل نیاز شما هم می‌شود، می‌تواند کمک فنر متفاوتی داشته باشد. برای مثال کمک فنر سمند می‌تواند متفاوت با کمک فنر پژو 405 باشد. کافی است قبل از خرید کمک فنر اطلاعات کافی را به دست بیاورید و از خودتان بپرسید این کمک فنر عقب یا کمک فنر جلو را دقیقا برای چه منظوری می‌خواهید. جواب شما، گزینه‌های زیاد پیش رویتان را محدود اما مناسب می‌کند.

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه