درج آگهی

متخصص هومیوپات در شیراز

متخصص هومیوپات در شیراز

پزشكان هوميوپات در شیراز ​به همراه آدرس و شماره تماس بهترین پزشک متخصص هومیوپات در شیراز ثبت شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در لیست زیر تماس بگیرید.

پزشک هومیوپات در شیراز

تعداد زیادی از پزشکان هومیوپات و پزشکان سایر تخصص ها ، از صفحه اختصاصی سایت شیراز 118 برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip پزشکان متخصص در سایت شیراز 118 ، به بیماران کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از پزشکی خاص یا یک دکتر هومیوپات خوب در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت شیراز 118 به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار پزشک و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط پزشک مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

هومیوپات چیست و پزشک هومیوپات کیست؟

هومیوپاتی یکی از روش های درمانی است که در حیطه طب مکمل قرار دارد و امروزه دنیا بسیار گسترش یافته است. در هومیوپاتی رویکرد تشخیصی و درمانی پزشک بر مبنای پیدا کردن اختلالی است که در سیستم روانی عصبی غددی ایمنی یا PNEI ( سیتم مرکزی متعادل کننده بدن ) به وجود و موجب بروز علایم در ارگان های مختلف بدن شده است.

بر همین مبنا است که بیماری که با یک شکایت بخصوص مثل سر درد به پزشک مراجعه می کند توسط پزشک هومیوپات به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و کلیه علایمی که در دیگر ارگانهای وی وجود دارد نیز مبنای تشخیص اختلال مرکزی سیستم PNEI قرار میگیرد. هدف از تجویز دارو در هومیوپاتی ایجاد تحریکی بر روی سیستم PNEI در جهت تعدیل عملکرد آن می باشد.

آدرس بهترین پزشكان هوميوپات در شیراز

لیست کامل پزشکان هومیوپات شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها که توسط سایت شیراز 118 جمع آوری گردیده است:

ردیفنام پزشكان هوميوپات در شیرازآدرس پزشكان هوميوپات در شیرازشماره تماس
1دكتر ناصر كنعانیشيراز ، بلوار هجرت، بعد از داروخانه دكتر اسيری32279439
2دكتر لبيب نورانیشيراز ، كوی زهرا، روبروی آموزش نيروی انسانی37274054
3دكتر سيد محمد داستانشیراز ، ميدان آبياری قدمگاه، روبروی بهداری شركت نفت38309099
4دكتر محمد فرهاديانفردشيراز ، معالی آباد، روبروی مسجد شهيد دستغيب، ساختمان ايران، واحد 336258565
5دكتر مژده دستغيب شيراز ، بيمارستان مادر و كودک غدير09177145080
09171110802
6دكتر نازيلا خليلی آزادشيراز ، خيابان قصردشت، نبش باغشاه(فلسطين)، ساختمان سبحان، طبقه اول، واحد 132330555
32330666
7 دكتر ديدار زارعیشيراز ، خيابان قصردشت، نبش باغشاه(فلسطين)، ساختمان سبحان، طبقه اول، واحد 132330555
32330666
8دكتر رويا راتقشيراز ، بلوار صنايع(تاچارا)، مجتمع پزشكی ابن سينا، واحد3/536357723
09173150109
9دكتر مائده حاج آقايیشيراز ، بيمارستان مادر و كودک36347047
09171114085
10دكتر زهرا اميریشيراز ، بيمارستان پارس09177029347
11دكتر مرضيه شناورشيراز ، خیابان ايمان شمالی، كوچه 1136306477
12دكتر ميترا ظريف صنايعیشيراز ، خیابان زند، كوچه 43 (بين كميته امداد و 20 متری)، ساختمان پگاه32319780
13دكتر ليلا ارشادفرشيراز ، بلوار مدرس، پودنک( نبش محب غربی)37243357
14دكتر آناهيتا پور محمد شيراز ، بلوار ابوذر غفاری، خیابان قشقايی، كوچه 537514970
15دکتر عباسعلی فهزادیشیراز ، خیابان قصردشت، سه راه خلدبرین، ساختمان پاسارگاد، طبقه 5 واحد 50236279235
16زهرا مفرحیشیراز، شهرک گلستان، میدان اول09364365790

نوبت دکتر هوميوپات خوب در شیراز

ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر هوميوپات شیراز ، سایت شیراز118 می باشد.
بهترین پزشکان هوميوپات شیراز در رسانه شیراز 118 عضو می‌باشند. همچنین می‌توانید در لیست پزشکان هوميوپات شیراز اطلاعات و تلفن و آدرس مطب هر دکتر را ببینید و با انتخاب و مشاهده پروفایل دکتر هوميوپات خوب در این لیست از پزشک مورد نظر خود آنلاین از طریق تماس تلفنی سریع و یا تماس واتس اپ نوبت بگیرید.

از کجا می توانیم پزشک هومیوپات در شیراز را بشناسیم؟

تعداد زیادی از پزشکان هومیوپات و پزشکان سایر تخصص ها ، از صفحه اختصاصی در سایت شیراز 118 برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip پزشکان متخصص در سایت شیراز 118 ، به بیماران کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از پزشکی خاص یا یک دکتر هومیوپات خوب در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت شیراز 118 به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار پزشک و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط پزشک مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

پزشكان هوميوپات در شیراز

این روش را ساموئل کریستین هانمن (پزشک آلمانی) در اواخر سده‌ی هجدهم در آلمان ابداع کرد. روش هومیوپاتی براساس قانون همانندها یا همسان‌ها بنا شده است. این قانون می‌گوید هر ماده‌ای‌ که در بدنِ فرد سالم نشانه‌هایی از بیماری خاصی ایجاد کند، چنانچه با دز بسیار پایینی برای فردی بیماری که همان علائم را دارد تجویز شود، او را درمان خواهد کرد.

افرادی‌ که از این شیوه بهره می‌گیرند، بر این باورند که بدن انسان توانای شفای خودش را دارد، یا درواقع: «همانند، همانند را شفا می‌دهد».

هومیوپاتی چگونه کار می‌کند؟

در هومیوپاتی، پزشک دُز بسیار کمی از ماده‌ی دارویی را به بیمار می‌دهد و با این‌ کار، سیستم ایمنی طبیعی بدن او را فعال می‌کند.

پزشكان هوميوپات در شیراز که از این روش بهره می‌گیرند، هومیوپات نامیده می‌شوند. براساس طب هومیوپاتی، هر بیماری یک ویژگی ذهنی و یک ویژگی عاطفی دارد. به‌همین‌دلیل، پزشک افزون بر علائم جسمی، از احوال ذهنی و عاطفی شما هم می‌پرسد. همچنین با توجه به ویژگی‌های فردی و وضعیت عمومی، شما را معاینه خواهد کرد.

پس‌ از آن، روش درمانی مناسب و داروهای موردنیاز هر بیمار را به‌شکلی اختصاصی و جداگانه درنظر می‌گیرد. داروهای تجویزی باید بیشترین هماهنگی را با علائمِ دیده‌شده در بیمار داشته باشند. به‌همین‌دلیل، روی برچسب داروهای هومیوپاتی (که در فروشگاه‌های موادغذایی و بهداشتی عرضه می‌شوند) علائم خاصی که این داروها به‌منظور درمان آنها تهیه شده‌اند، به‌طورکامل نوشته می‌شود.

داروهای هومیوپاتی را چگونه تهیه می‌کنند؟

در تهیه‌ی داروهای هومیوپاتی، معمولا از گیاهان، مواد معدنی و فرآورده‌های حیوانی استفاده می‌کنند. معمول‌ترین داروهایی که در این روش مصرف می‌شوند، پیچک سمّی، آرسنیک سفید، زنبورِ له‌شده و گیاهی به‌نام آرنیکا است.

برای نمونه، پیاز باعث ریزش اشک از چشم شما می‌شود. به‌همین دلیل از آن به‌عنوان یک داروی هومیوپاتی برای درمان آلرژی‌ها استفاده می‌شود. برای مشاهده لیست پزشكان هوميوپات در شیراز به لیست بالا مراجعه نمائید.

برای تهیه‌ی این داروها، پزشک مواد اولیه را کاملا خُرد می‌کند؛ سپس آنها را در الکل یا آب می‌ریزد و محلول را به‌شدت تکان می‌دهد تا رقیق شود. در این فرایند طولانی که به بالقوه‌سازی (Potentization) موسوم است، ماده‌ی اولیه کاملا تضعیف می‌شود. پزشکان بر این باورند که این فرایند خاصیت شفابخشیِ ماده‌ی موردنظر را آزاد می‌کند. بنابراین هرچه دارو رقیق‌تر باشد، دُز آن پایین‌تر است و درنتیجه اثربخشی آن بیشتر است. درواقع، بسیاری از این داروها آن‌قدر رقیق می‌شوند که دیگر اثری از مولکول‌های ماده‌ی اصلی در آنها وجود ندارد.

همچنین محصولاتی که به‌شکل قرص یا حبه عرضه می‌شوند، ابتدا دارو را برپایه‌ی قندهایی مانند لاکتوز و ساکاروز تهیه می‌کنند و سپس محلول هومیوپاتی را با آن ترکیب می‌کنند.
داروهای هومیوپاتیِ بدون نسخه را می‌توانید از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های موادغذایی و بهداشتی خریداری کنید. دُز و کیفیت این محصولات به کارخانه‌ی سازنده‌ی دارو بستگی دارد. دارو می‌تواند به‌شکل حبه، قطره (مایع)، کرِم، ژل و قرص باشد.

کدام بیماری‌ها با هومیوپاتی قابل‌درمان هستند؟

پزشکان از این روش برای درمان بیماری‌های گوناگون ازجمله بیماری‌های مزمن بهره می‌گیرند. برخی از این بیماری‌ها عبارت‌اند از:
  • انواع آلرژی؛
  • میگرن؛
  • افسردگی؛
  • سندرم خستگی مزمن؛
  • روماتوئید آرتریت؛
  • سندرم روده‌ تحریک پذیر؛
  • سندرم پیش از قاعدگی؛
  • اسهال؛
  • احساس کسالت ناشی از سفر؛
  • آنفولانزا.

برخی موارد جزئی‌تر مانند کبودی، خراشیدگی سطحی، دندان درد، سردرد، تهوع، سرفه و سرماخوردگی را هم می‌توان با هومیوپاتی درمان کرد.
توجه داشته باشید که از هومیوپاتی برای درمان بیماری‌هایی که تهدیدی جدی برای سلامتی هستند، مانند آسم، سرطان و بیماری های قلبی یا در موارد اورژانسی استفاده نکنید. همچنین این درمان، به‌هیچ‌عنوان جایگزینی برای واکسن نیست. برخی از محصولات هومیوپاتی به‌نام نوسودها (Nosodes) به‌عنوان جایگزین واکسن‌ها به‌فروش می‌رسند؛ اما هنوز پژوهش کافی برای اثبات اثربخشی آنها وجود ندارد.

 

هومیوپات شیراز - پزشک هومیوپاتی شیراز - دکتر هومیوپاتی در شیراز - مطب دکتر هومیوپاتی شیراز - دکتر هومیوپاتی خوب شیراز - بهترین متخصص هومیوپات شیراز - لیست پزشكان هوميوپات در شیراز - علم هومیوپاتی شیراز - هومیوپاتی و ناباروری شیراز - هومیوپاتی و لاغری شیراز - رژیم هومیوپاتی شیراز - درمان هومیوپاتی و افسردگی شیراز - هومیوپاتی شیراز

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه