درج آگهی

اخذ ویزای شینگن در شیراز

اخذ ویزای شینگن در شیراز

​با داشتن ویزای شینگن می توانید به راحتی به کشورهای حوزه شینگن و اروپا سفر کنید. کشورهای شینگن در جهان بزرگترین منطقه ای را تشکیل داده اند که افراد ساکن در آن بدون نیاز به پاسپورت می توانند در هرجای آن اقامت کنند.

ویزای شینگن چیست؟

​با داشتن ویزای شینگن می توانید به راحتی به کشورهای حوزه شینگن و اروپا سفر کنید. کشورهای شینگن در جهان بزرگترین منطقه ای را تشکیل داده اند که افراد ساکن در آن بدون نیاز به پاسپورت می توانند در هرجای آن اقامت کنند.  
با توجه به درخواست متقاضیان جهت اخذ ویزای شینگن از شیراز برای سفر به کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، هلند و ...  متقاضیان می خواهند ویزای شینگن تضمینی دریافت کنند. شما با دریافت مشاوره ویزای شینگن  نرخ ریجکت ویزای شینگن را کاهش می دهید و با کمترین هزینه بهترین نتیجه را دریافت کنید.
با داشتن لیبیل ویزای شینگن یا شنگن در پاسپورت خود می توانید به کشورهای حوزه شینگن که عبارتند از دانمارک، سوئد، فنلاند، فرانسه، یونان، ایتالیا، اسپانیا، ایسلند، لتونی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلوانی، آلمان، چک ، اتریش و ... سفر کنید. ورود شما به حوزه شینگن باید از کشوری باشد که از آن ویزای شینگن دریافت کرده اید یعنی اگر ویزای شما برای فرانسه است باید به فرانسه بروید و بعد از ورودتان آزادانه به کشور های دیگر در حوزه شینگن سفر کنید. انگلیس جز کشورهای حوزه شینگن نمی باشد و برای سفر به این کشور باید ویزای آن کشور را دریافت کنید. همچنین می توانید برای اخذ ویزای دبی از شیراز به لیست درج شده مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دریافت ویزای شینگن از شیراز

زمان درخواست باید حداقل 6 ماه قبل از سفر باشد هزینه درخواست ویزای شینگن برای بزرگسال 60 یورو برای گرفتن ویزای کوتاه مدت می باشد و 90 یورو برای بلند مدت می باشد و برای افراد خردسال 40 یورو می باشد همچنین سازمان رسیدگی سفارت بین 1 تا 2 ماه می باشد برای صرف کمترین زمان برای دریافت ویزای شینگن از شیراز می توانید به لیست فوق مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع تمامی دفاتر آژانس هواپیمایی در شیراز می توانید به سایت شیراز118 مراجعه کنید. وبسایت شیراز118 مرجعی معتبر جهت معرفی بهترین دفاتر هواپیمایی و مهاجرتی و مشاغل می باشد. برای دریافت ویزا شینگن باید به سراغ سفارت های آن کشور مراجعه کنید و وقت سفارت بگیرید. بعد از پر کردن فرم های مربوط به دریافت ویزای شینگن و تکمیل کردن مدارک برای تعیین وقت سفارت اقدام کرده. مراحل درخواست ویزا به صورت زیر می باشد:

  • بررسی مدارک متقاضی توسط کارشناسان بخش ویزا با هدف تایید واجد شرایط بودن
  • پر کردن فرم‌های مربوطه
  • عقد قرارداد با هلدینگ نیلگام
  • درخواست وقت سفارت توسط کارشناسان اجرایی نیلگام
  • بررسی مجدد مدارک پس از ترجمه و بر طرف کردن نواقص احتمالی
  • ارسال مدارک متقاضی به سفارت توسط کارشناسان اجرایی نیلگام
  • انجام انگشت نگاری توسط متقاضی

صدور ویزای شینگن تضمینی در شیراز

خیلی از افراد به این دلیل که می خواهند به کشورهای اروپایی مانند ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، هلند و ... سفر کنند حتما می خواهند ویزای شینگن را دریافت کنند به همین دلیل متقاضی دریافت ویزای شینگن به صورت تضمینی هستند. اخذ ویزای تضمینی شینگن یکی از خدماتی می باشد که شما با توجه به آژانس معتبری که به آن مراجعه می کنید می تواند برای شما تضمین شود و مطمئن باشید که ویزا را دریافت می کنید. در جدول فوق اطلاعات این آژانس ها و دفاتر ثبت شده است.

انواع ویزای شینگن

بسته به هدف سفر شما و نوع ویزای شینگن متقاضی ویزا تعیین می شود. نوع این ویزا از طرفی مدت اعتبار این ویزا را تعیین می کند.بنابراین انواع ویزای شنگن تعیین کننده نحوه و شرایط ورود شما به یک یا چند کشور حوزه شنگن خواهد بود. این ویزا به 3 دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند:

  • ویزای اتحادیه شنگن یا Uniform Schengen Visa (USV)
  • ویزای اعتبار محدود منطقه‌ای یا Limited territorial validity visa (LTV)
  • ویزای ملی یا National Visa

ویزای اتحادیه شنگن 

ویزای اتحادیه شنگن در واقع همان ویزای گردشگری اروپا است. دارنده این ویزا اجازه دارد هر 6 ماه یک بار به مدت حداکثر 90 روز به کشورهای عضو اتحادیه شنگن سفر کرده و در آن اقامت داشته باشد که زمان مجاز اقامت در حوزه شنگن از زمان ورود فرد محاسبه می‌شود.
بر اساس هدف متقاضی از سفر به هر یک از کشورهای عضو پیمان، ویزای اتحادیه شنگن به 3 دسته ویزای A, B, C  تقسیم می‌شوند که طبعا یکی از آنها به متقاضی تعلق می‌گیرد.

  1. ویزای شینگن نوع A  نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است که تنها به فرد اجازه می‌دهد تا در یکی از فرودگاه‌های حوزه شنگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از حوزه شنگن سفر کند. این ویزا تنها برای استفاده از فرودگاه‌های محدوده شنگن معتبر است و فرد اجازه خروج از فرودگاه را نخواهد داشت
  2. ویزای شینگن نوع B نیز نوعی ویزای ترانزیتی است که الصاق آن به پاسپورت، به فرد اجازه خواهد داد تا ظرف حداکثر ۵ روز از طریق خودرو و یا قطار از خاک چندین کشور منطقه شنگن عبور کرده و به کشوری در خارج از این حوزه برود.
  3. ویزای نوع C در واقع ویزای کوتاه ‌مدت برای سفر به حوزه شنگن است و فرد مجاز است در طول زمانی که هنگام دریافت این نوع ویزا مشخص می‌شود، برای اهدافی نظیر گردشگری، رویداد ورزشی، رویداد فرهنگی و بازدید از اقوام در کشورهای عضو اتحادیه شنگن اقامت داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن ویزای شینگن فوری از شیراز به لیست فوق مراجعه کنید  و با تماس با آژانس های مسافرتی اطلاعات لازم را کسب کنید.

ویزای اعتبار محدود منطقه ای

ویزای LTV شنگن نوعی ویزای موقت است که بنا بر دلایلی ویژه و اضطراری و با شرایطی خاص صادر می‌شود. شرایطی اضطراری همچون دلایل انسان دوستانه یکی از رایج‌ترین موارد برای صدور ویزای اعتبار محدود منطقه‌ای شنگن محسوب می‌شوند. الصاق این ویزا در گذرنامه بدان معنی خواهد بود که فرد مجاز است تنها به همان کشوری که از آن ویزا دریافت کرده‌ است یا در چند کشور محدود دیگر ناحیه شنگن که در زمان اخذ ویزا مشخص شده تردد نماید و اجازه ورود به دیگر کشورهای حوزه شینگن را نخواهد داشت. یکی دیگر از مواردی که عموما صدور این نوع ویزا را موجب می‌شود به نحوه تعامل با پناهندگانی باز می‌گردد که بدون مدارک معتبر وارد منطقه شنگن شده‌اند. برای دریافت و اخذ ویزای شینگن از شیراز به صورت تضمینی می توانید با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

ویزای ملی شینگن

ویزای ملی شینگن (National Visa) که به ویزای نوع D شنگن نیز معروف است اختصاصا برای افرادی صادر می‌شود که برای تحصیل، کار و یا اقامت دائمی باید در یکی از کشورهای این منطقه اقامت داشته‌ باشند.

دلایل ریجکت ویزای شینگن

گاهی ممکن است با اینکه مدارک مورد نیاز جهت صدور ویزا شینگن را دارید و حتی تمکن مالی کافی را دارید و حتی سابقه سفر شما خوب می باشد ممکن است درخواست ویزای شینگن شما ریجکت شود. 
در ادامه به شرح چندین دلیل مهم برای دلایل ریجکت ویزا شینگن می پردازیم:

  • قانع نشدن آفیسر پرونده ویزای شینگن
  • عدم ارائه توضیحات کامل هدف سفر و نحوه اقامت شما
  • نبود مدرک و دلایل کافی جهت اثبات بازگشت شما به کشور مبدا
  • مشخص نبودن برنامه سفر
  • کافی نبودن مدارک مالی
  • عدم ارائه مدرک محل اقامت
  • پاسپورت اسیب دیده
  • داشتن سوءسابقه
  • ارائه مدرک جعلی
  • و ... .

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه