درج آگهی

دستگیری سارقان مسلح در شهر جدید صدرا

دستگیری سارقان مسلح در شهر جدید صدرا

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه باند سارقان مسلح در شهر جدید صدرا در شیراز متلاشی شد و اعضای آن دستگیر شدند، گفت: اعضای این باند تا کنون به ۱۲ فقره انواع سرقت مسلحانه در کلانشهر شیراز اعتراف کرده اند.

به نقل از ایرنا سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران کلانتری ۲۸ شهر جدید صدرا، هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند شک کردند و به آن دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به این فرمان، اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی فارس بیان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو یاد شده متوقف شد، ۲ متهم دستگیر شدند و در بازرسی بدنی از این افراد، تعداد زیادی کلید مخصوص باز کردن در منازل کشف شد.
گودرزی ادامه داد: همچنین ماموران نیروی انتظامی از مخفیگاه این سارقان مقدار زیادی اموال مسروقه و وسایل ارتکاب جرم کشف کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: ۱۰ قبضه اسلحه جنگی و شکاری، بیش از ۱۰۰ عدد فشنگ، انواع سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر، داروی بیهوشی، تعداد زیادی کارت های جعلی به نام نهادها و سازمان های مختلف از جمله ناجا، تعداد زیادی اوراق هویتی، تعداد زیادی سیم کارت و عابر بانک از جمله اقلام کشف شده از مخفیگاه این سارقان است.
گودرزی افزود: ۱۸ عدد کارت شناسایی با جعل عنوان مامور ناجا، تعداد زیادی اوراق قضایی جعلی با عنوان حکم ورود به منزل و حکم جلب، ماسک صورت، لباس نیروی انتظامی، بی سیم دستی، دستبند فلزی، آژیر گردان پلیس، افشانه فلفلی، تابلوی ایست پلیس، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تعداد زیادی وسایل و لوازم خانگی، ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیر زیادی زیور آلات طلا و بدل، بخش دیگری از اقلامی است که از مخفیگاه این باند سارق به دست آمد.
وی اظهار داشت: این سارقان که دارای سابقه کیفری از جمله آدم ربایی در سال های گذشته هستند، اخیرا از زندان آزاد شده بودند و سرقت تحت پوشش مامور و راننده تاکسی تلفنی از دیگر شیوه های این سارقان بود.
به گفته فرمانده انتظامی فارس، شماری از مالباختگان نیز شناسایی شده اند و تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.
شهر جدید صدرا که در دهه هفتاد برای اسکان سرریز جمعیت کلانشهر شیراز احداث شد، در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه