درج آگهی

لرزه گیر ماشین لباسشویی

لرزه گیر ماشین لباسشویی

لرزه گیر ماشین لباسشویی از لرزش و تکان های شدید لباسشویی جلوگیری میکند. با خرید لرزه گیر پایه لباسشویی ، از سروصدای زیاد ماشین لباسشویی جلوگیری کنید.

لرزه گیر ماشین لباسشویی از لرزش و تکان های شدید لباسشویی جلوگیری میکند. با خرید لرزه گیر پایه لباسشویی ، از سروصدای زیاد ماشین لباسشویی جلوگیری کنید. این محصول قابلیت چسبندگی و فیکس و ثابت کردن ماشین لباسشویی و یخچال و سایر را در سطوح دارای شیب کم به شما می دهد. همچنین می توانید از این لرزه گیر به عنوان پایه محافظ برای مبل و تخت خواب و میز ناهارخوری و کمد و اجاق گاز و یخچال و ماشین ظرفشویی و ...هر وسیله دیگر استفاده کنید. نحوه نصب : این پایه ها قابل استفاده برای انواع ماشین لباس شویی می باشد. ابتدا پایه های پیچی لباسشویی را طوری تنطیم کنید که ماشین کاملا تراز شود. سپس تنها کافیست پایه های وسیله را بلند کرده و در چهار طرف وسیله زیر پایه ها لرزه گیر قرار دهید. مشخصات : جنس لرزه گیر ماشین لباسشویی از لاستیک مرغوب بوده که در عین انعطاف بالا، در مقابل ضربه استحکام بالایی دارد. دارای کفی مکنده برای ثابت نگه داشتن ماشین لباسشویی و بشدت به سرامیک و کاشی می چسبد. لرزه گیر ماشین لباسشویی از محصولات جداسازی ارتعاشات می باشد این لرزه گیر محصولی بسیار با کیفیت و بادوام برای استفاده ، ضد آب، مقاوم در برابر سایش و دارای عمر طولانی بالای 10 سال می باشد . این پد ضد لرزش قابل استفاده برای پایه هر وسیله دارای لرزش از جمله خشک کن ها می باشد.

این لرزه گیرها مستقیما زیر پایه‌های فابریک لباسشویی قرار می‌گیرند که به هیچ گونه تغییری نیاز ندارند.این کالا از جنس لاستیک مخصوص برای جلوگیری از لرزش و حرکت و سرو صدای ماشین لباسشویی تولید شده و قابل مقایسه با پایه های پلاستیکی خشک نیست ، سختی آن در حدی است که بهترین راندمان را داشته باشد یعنی اگر نرم تر و یا سفت تر باشد راندمان کمتری خواهد داَشت و این بوسیله مطالعات و آزمونها به نتیجه رسیده است ، این محصول برای کلیه برندها قابل استفاده میباشد و قبل از استفاده پیچهای پایه تا آخر باید بسته بشوند و بعد لرزه گیر ها رو در زیر لباسشویی قرار داد این محصول در بسته های 4 عددی در اختیار مشتریان محترم قرار میگیرد.

جهت خرید بهترین لرزه گیر ماشین لباسشویی به سایت مهندسی جدا سازی ارتعاشات مراجعه بفرمایید

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه