درج آگهی

فروشگاه لوازم استخر در شیراز

فروشگاه لوازم استخر در شیراز

در این مقاله قصد داریم مهمترین تجهیزات استخر را معرفی کنیم که برای نگهداری و مراقبت از استخر خود به آنها نیاز دارید.

امروزه ساخت استخرهای کوچک و بزرگ در بسیاری از ساختمان های مسکونی، هتل ها، مراکز تفریحی، ویلاهای خصوصی و دیگر امکان بسیار متداول شده است. پس از اینکه استخر مورد نظر خود را ساختید باید به خوبی از آنها مراقبت و نگهداری کنید. به همین منظور به ابزارها و تجهیزاتی نیاز خواهید داشت که برای حفظ بهداشت و ایمنی آنها بسیار ضروری است.

معمولا شرکت ها و فروشگاه های بسیاری، عمده تجهیزات استخر را در اختیار خریداران قرار می دهند. این تجهیزات اغلب شامل محصولات آبی نظیر لوازم جانبی استخر، هیتر سونا، پمپ استخر و جکوزی، فیلتر کاتریجی، فیلتر شنی، کلرزن استخر، پمپ تصفیه، مبدل حرارتی، پکیج تصفیه استخر و بسیاری محصولات دیگر هستند. استخرها سیستم‌ های بسیار پیچیده ‌ای هستند که برای نگهداری و ایمنی آنها به تجهیزات نامبرده شده نیاز دارند. در صورتی که بتوانید این تجهیزات را برای استخر خود تهیه کنید می توانید از عملکرد مطلوب استخر خود اطمینان حاصل ‌کنید. کلیه تجهیزات مورد نیاز استخر خود را می توانید از فروشگاه لوازم استخر در شیراز تهیه کنید.

در این مقاله قصد داریم مهمترین تجهیزات استخر را معرفی کنیم که برای نگهداری و مراقبت از استخر خود به آنها نیاز دارید.

 

دستگاه های تصفیه و ضد عفونی کننده آب ویژه استخر

معمولا برای نگهداری و حفظ ایمنی استخرها طیف وسیعی از انواع تجهیزات طراحی و تولید می شوند. در میان تجهیزات استخر، دستگاه های تصفیه و ضد عفونی آب کننده استخر از مهمترین تجهیزاتی هستند که در حفظ ایمنی شناگران نقش مهمی دارند. تصفیه کننده های استخر معمولا در انواع گوناگونی طراحی و ساخته می شوند. بنابراین در صورتی که برای استخر خود به یک تصفیه کننده آب نیاز دارید، بهتر است بهترین دستگاه را با توجه به شرایط و حجم آب استخر خود انتخاب نمایید.

انواع فیلترهای استخری

عمدتا هر نوع استخر (علاوه بر استخر کودکان) به گردش آب و فیلتراسیون مطلوب نیاز دارد. فیلترهایی که برای استخرها طراحی می شوند معمولا سه نوع هستند. در حالی که هر سه نوع فیلتر در تمیز کردن آب استخر موثرند، اما هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که می توانند با توجه به استخرهای مختلف برای مالکان استخرها مفید باشند.

 

فیلترهای شنی استخر

فیلترهای شنی استخر مقرون به صرفه ترین نوع فیلترهای استخری هستند، بنابراین در صورتی که بودجه کمتری دارید، این سیستم فیلتراسیون برای شما گزینه خوبی خواهد بود. این نوع فیلترها عمدتا به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند و شستشوی معکوس آنها بسیار آسان و راحت است. احتمالا اغلب افراد خود قادر خواهند بود فیلتر را به تنهایی تمیز و سرویس کنند. با این حال، در صورتی که مایلید استخر خود را تا حد امکان تمیز کنید، فیلترهای شنی می توانند بهترین گزینه برای این منظور نباشند، زیرا فیلترهای شنی تنها قادرند ذرات 20-40 میکرون را فیلتر کنند.

فیلترهای استخری DE

فیلترهای استخری DE برای افرادی که استخرهای تجاری بزرگی دارند یا حتی مالکان استخرهای خصوصی که مایلند استخر خود را تا حد امکان تمیز نگه دارند، گزینه های بسیار خوبی محسوب می شوند. این فیلترها می توانند ذرات کوچکی به اندازه یک گلبول قرمز را به سادگی فیلتر کنند. با این حال، فیلترهای استخری DE نیاز به نگهداری مداوم دارند، بنابراین در صورتی که از جمله افرادی هستید که کلیه کارهای استخر خود را به تنهایی انجام می دهید، ممکن است فیلترهاب شنی یا کارتریجی برای شما مناسب تر باشند.

فیلترهای استخری کارتریج

معمولا فیلترهای استخری کارتریج نیازی به شستشوی معکوس ندارند، بنابراین تعمیر و نگهداری آنها بسیار ساده است. با این حال، آنها واقعاً با استخرهای کوچکتر (کمتر از 10000 گالن) سازگار هستند، بنابراین استخرهای خصوصی و تجاری بزرگتر باید از فیلترهای شنی یا DE استفاده کنند. فیلترهای مذکور می توانند ذرات کوچکتر را در مقایسه با فیلترهای شنی بهتر فیلتر کنند، اما اغلب آنها به اندازه فیلترهای DE موثر نیستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از فیلترهای مذکور توصیه می کنم به سایت تولزپولز مراجعه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات ایمکس میتوانید به صفحه نمایندگی محصولات ایمکس در شیراز مراجعه کنید

برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات کالمو میتوانید به صفحه نمایندگی محصولات کالمو در شیراز مراجعه کنید

برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات هیوندای میتوانید به صفحه  نمایندگی ابزارآلات هیوندای در شیراز مراجعه کنید

برای خرید پمپ آب استخری ایماکس کلیک کنید

برای خرید پمپ خانگی کالمو کلیک کنید

انواع بخاری های استخر

یکی دیگر از تجهیزات استخر که می توانید آن را از فروشگاه لوازم استخر در شیراز خریداری نمایید، بخاری های ویژه استخر هستند. بدیهی است که گرمایش استخر یک امر بسیار ضروری محسوب می شود که باید هنگام ساخت استخر آن را مد نظر قرار دهید. گرمایش استخر می تواند فصل شنا را تا یک ماه یا حتی بیشتر افزایش دهد. بنابراین، بخاری ها استخر قطعاً یک مکمل قابل توجه به حساب می آیند، به ویژه در صورتی که محل سکونت شما در منطقه ای با تابستان های کوتاه تر واقع شده باشد.

 

بخاری استخر گازی

اغلب بخاری های گازی استخر بیشترین تاثیر را در گرم کردن آب استخر دارند و می توانند تنها در مدت چند ساعت آب استخر را تا چندین درجه گرم کنند. در صورتی که استخر شما بزرگ است و مایلید آن را سریع گرم کنید، گرمایش گازی تنها گزینه مناسب برای گرم کردن استخر شما است. با این حال، کارکرد بخاری‌ های گازی براساس اینکه در چه وضعیتی هستید، می تواند متفاوت باشد. بنابراین توصیه می کنم قبل از خرید بخاری استخر مورد نیاز خود با یک فرد متخصص در فروش تجهیزات استخر مشورت کنید.

 

پمپ حرارتی الکتریکی استخر

بخاری های برقی نیز می توانند مانند بخاری های گازی آب را به طور موثری به سرعت گرم کنند. این بخاری های استخر برای استخرهای با اندازه متوسط و برای افرادی که تنها مایلیند استخر خود را بین 5 تا 10 درجه گرم کنند گزینه های بسیار خوبی خواهند بود. پمپ های حرارتی برقی هزینه مداوم کمتری در مقایسه با انواع بخاری های گازی دارند، اما معمولاً از قیمت اولیه بالاتری برخوردارند.

کلیه تجهیزات استخر را می توانید با مراجعه به سایت تولزپولز سفارش دهید.

سیستم کلر زنی استخر

از دیگر تجهیزات ضروری که در فروشگاه لوازم استخر در شیراز می توانید خریداری نمایید سیستم های کلر زنی استخر هستند. احتمالا به خوبی می دانید سیستم های کلرزنی استخر نقش مهمی در حفظ و نگهداری استخر ایفا می کنند. یکی از بهترین و کارآمدترین سیستم های کلر زنی، سیستم های کلرزنی نمکی هستند. در صورتی که مایلید آب استخر خود را به خوبی تصفیه کنید، این محصولات از بهترین نوع سیستم های کلرزنی در بازار محسوب می شوند.

عملکرد این قبیل دستگاه ها به گونه ای است که طی یک فرآیند الکترولیز که در آب استخر انجام می شود، سدیم کلرید موجود در آب حذف می گردد و پس از تولید گاز کلر، آن را وارد آب می نماید. این نوع از تجهیزات کاملا سازگار با محیط زیست طراحی می شوند. از ویژگی های بارز سیستم های کلر زن نمکی این است که نیازی به حمل و نگهداری گاز کلر در آنها نمی باشد.

 

هیتر سونا خشک

در فروشگاه لوازم استخر در شیرار علاوه بر تجهیزات استخر، می توانید تجهیزات سونا را نیز تهیه کنید. یکی از مهمترین تجهیزات سونا، هیترهایی هستند که ویژه سونای خشک طراحی و تولید می شود.

یکی از بهترین نوع هیترهای سونای خشک، هیترهای تولیدی شرکت ایماکس هستند. ایماکس که یک شرکت استرالیایی است، اغلب تجهیزات استخر و سونا را با بهترین کیفیت تولید می کند. در فروشگاه لوازم استخر در شیراز محصولات ایماکس را می توانید به راحتی انتخاب و خریداری نمایید.

اغلب هیترهای سونای خشک ایماکس در چین و تحت لیسانس کمپانی استرالیا تولید می شوند. هیترهای سونای ایماکس معمولا در دو مدل فاقد تابلو و دارای تابلو تولید می شوند. اغلب از این محصولات می توانید برای سوناهایی که دارای مساحتی حدود 3 تا 25 متر معکب هستند، استفاده کنید.

 

مبدل های حرارتی استخر

مبدل های حرارتی نیز از جمله تجهیزات ضروری هستند که برای استفاده بهینه از استخرها طراحی و تولید می شوند. در فروشگاه لوازم استخر در شیراز، مبدل های حرارتی استخر کالمو و ایماکس را می توانید خریداری نمایید. هر دو برند کالمو و ایماکس دارای کیفیت بسیار خوبی هستند.

یکی از بهترین روش های گرم کردن آب استخر استفاده از مبدل های حرارتی است. مبدل های حرارتی استخری می توانند به طور قابل توجهی از مخلوط شدن کلر به حلقه دیگ جلوگیری نمایند.

عملکرد مبدل های حرارتی استخری این گونه است که معمولا، آب گرم را از یک منبع انرژی مانند بویلر دریافت می کنند. آب گرم شده که از بویلر دریافت شده است از روی صفحات داخل مبدل حرارتی عبور داده می شود تا آب استخر گرم شود. در طی این فرآیند ترموستات دمای استخر را کنترل می کند.

برای مشاهده انواع مبدل های حرارتی استخری کالمو و ایماکس به سایت تولزپولز مراجعه نمایید.

رطوبت گیر استخر

رطوبت گیرهای ویژه استخر نقش مهمی در جذب و حذف رطوبت هایی دارند که به طور ناخواسته در استخر به وجود می آیند. به طور معمول، استخرهای سرپوشیده مکان های مرطوبی به حساب می آیند که می توانند افراد را در معرض خطراتی نظیر بیماری های ناشی از رشد و تکثیر باکتری ها و قارچ ها قرار دهند. بنابراین برای حذف یا تنظیم رطوبت در آنها باید از دستگاه های رطوبت گیر استخر استفاده کرد. در فروشگاه لوازم استخر در شیراز انواع متنوعی از رطوبت گیرهای ویژه استخر در اختیار خریداران قرار دارد. با مراجعه به سایت تولزپولز می توانید انواع این محصولات را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله، برخی از ضروری ترین تجهیزات استخری که در فروشگاه لوازم استخر در شیراز می توانید خریداری کنید را معرفی کردیم. چنانچه به اطلاعات بیشتری در مورد انواع محصولات استخری و سونا نیاز دارید، با کارشناسان و مشاوران ما در فروشگاه لوازم استخر در شیراز تماس بگیرید و یا به وب سایت تولزپولز مراجعه کنید.

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه