درج آگهی

نمایندگی محصولات آرایشی ایزادورا

نمایندگی محصولات آرایشی ایزادورا

لوازم آرایشی Isadora همان طور که همه خانم ها میدانند جز لوازم آرایشی مشهور و مرغوبی به حساب می آید. این برند یکی از با کیفیت ترین ریمل های جهان را تولید می کند. ریمل های ایزادورا را میتوان یکی از پر فروش ترین مصولات این برند آرایشی دانست. در نمایندگی محصولات ایزادورا در شیراز میتوانید با خیال راحت محصولات اصل را خریداری کنید.

محصولات ایزادورا در شیراز 

لوازم آرایشی  Isadora همان طور که همه خانم ها میدانند جز لوازم آرایشی مشهور و مرغوبی به حساب می آید. این برند یکی از با کیفیت ترین ریمل های جهان را تولید می کند. ریمل های ایزادورا را میتوان یکی از پر فروش ترین مصولات این برند آرایشی دانست. در نمایندگی محصولات ایزادورا در شیراز میتوانید با خیال راحت محصولات اصل را خریداری کنید. 

ایزادورا محصول کجاست ؟

ایزادورا یک برند مرغوب سوئدی است که در سال 1983 میلادی توسط شرکت Invima AB در کشور سوئد تاسیس گردیده است. بنیانگذاران برند ایزادورا اینگوار ویگستراند و اینگرید برندسون با هدف و رویایی بزرگ در این راه سخت اما جذاب قدام گذاشته اند و محصولات خود را روانه بازار کرده اند.

قیمت محصولات ایزادورا

محصولات ایزادورا از آنجایی که جز بهترین محصولات لوازم آرایشی هستند میتوان گفت که بدون هیچ آسیبی به پوست با مواد کامل با کیفیت تولید شده است. قیمت محصولات ایزادورا در حال حاظر بسته به قیمت دلار و نوسانات بازار میتواند متفاوت باشد.

محصولات برند ISADORA 

محصولات ایزادورا را میتوان یکی از با کیفیت ترین محصولات لوازم آرایشی دانست. برند ایزادورا که یک برند آرایشی اروپا است در موارد زیر لوازم آرایشی تولید میکند :

  • ریمل ایزادورا
  • پنکیک ایزادورا
  • کرمپدور ایزادورا
  • انواع مداد جشم ایزادورا
  • رژ لب ایزادورا

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه