درج آگهی

نمایندگی شیرآلات بهداشتی شایان

نمایندگی شیرآلات بهداشتی شایان

شیرآلات یکی از مهمترین وسایل برای دکوراسیون داخلی خانه به حساب می آید. این که بتوانید از بهترین برند شیرآلات استفاده کنید نیاز به تحقیق دارد.

نمایندگی شیرآلات شایان در شیراز

شیرآلات یکی از مهمترین رکن های موجود در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و ... است. شرکت شایان با بیش از 30 سال سابقه درخشان در تولید شیرآلات بهداشتی نامی آشنا و معتبر برای مصرف کنندگان می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و بهره گیری از دانش روز و استفاده از تکنولوژی مدرن و تنها دارنده آبکاری هوشمند در ایران، همواره سعی در تولید محصولات متنوع، با کیفیت و با دوام داشته است. نمایندگی شیرآلات شایان در شیراز با بهره گیری از با استعداد ترین متخصصان داخلی و تجربه مهندسین خارجی تاسیس شده است. شیرآلات شایان نامی آشنا در بین تمام مردم است. این برند توانسته در این چندین سال رضایت مشتریان خود را در بالا ترین حد ممکن نگه دارد. شیرآلات شایان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در خاورمیانه است. تاکید این کارخانه همواره بر روی کیفیت میباشد. در جدول زیر نمایندگی های فعال شیرآلات شایان در شیراز قرار گرفته است.

نمایندگی شیرآلات شایان در شیراز کجاست ؟

ردیفنام فروشگاهآدرس فروشگاه های شیرآلات بهداشتی ساختمانی در شیرازشماره تماس
1بازرگانی پویان سپهر شیرازشیراز، بلوار رحمت، حد فاصل چهارراه عدالت و سر سپاه 07138251992
2تجهیزات نوین ساختمانی لارکو شیرازشیراز، عفیف آباد، بعد از مجتمع ستاره فارس07136483630
3گروه مدام (پورسجادی) شیرازشیراز، پل معالی آباد، ابتدای بلوار میرزای شیرازی، روبروی بانک صادرات07136240000
4فروشگاه شیرآلات سلمان شیرازشیراز، بلوار سلمان فارسی، روبروی بسیج07137308690
5تجهیزات بهداشتی ساختمانی کیمیا شیراز شیراز، خیابان مشیر، خیابان برق، روبروی درمانگاه ولی عصر07132339395

نمایندگی رسمی شیرآلات شایان

شركت شایان مصمم است تا در راستای تحقق این هدف بزرگ و مقدس حضور موثر و مفید داشته باشد؛ لذا با به كارگیری تمامی ظرفیت های موجود و استفاده از اندیشه مدیران و مشاوران باتجربه اقدام به برنامه ریزی جامع دراین خصوص نموده است میتوان گفت یکی از علل های اصلی که رضایت مشتریان خود را توانسته تاکنون حفظ کند توجه به همین اصل است. برای خرید محصولات شایان باید به نمایندگی های فعال شیرآلات شایان در شیراز مراجعه کنید تا هم جنس اصلی را خریداری کرده و هم بتوانید از خدمات پس از فروش این برند معتبر استفاده کنید.در نظر داشته باشید که محصولات شایان با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و دارای استاندارهای بین المللی است.

خدمات پس از فروش شیرآلات شایان در شیراز 

شرکت شیرآلات شایان داشتن محصولی بدون عیب و نقص را حق مصرف کننده می داند و همواره تلاش میکند تا بتواند اصول مشتری مدایری را رعایت کرده و نام خود را با افتخار در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی به کار ببرد. در این راستا شیرآلات شایان کلیه محصولات را تا 5 سال گارانتی می نماید تا مصرف کننده با خیالی آسوده نسبت به خرید محصولات شرکت اقدام نمایند. اگر از نمایندگی شیرآلات شایان در شیراز خرید کنید نه تنها از اصالت کالا مطمئن خواهید بود بلکه میتوانید باز خدمات پس از فروش این برند معتبر نیز استفاده کنید. 

محصولات شیرآلات بهداشتی شایان

کارخانه شایان در زمینه های مختلفی فعایت دارد. از جمله محصولات اصلی برند شایان میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شیرآلات علم یونیکا شایان
  • شیرآلات خاص و فانتزی شایان
  • شیرآلات اهرمی شایان
  • شیرآلات کلاسیک شایان
  • شیرآلات توکار شایان

قیمت شیرآلات شایان در شیراز

شیرآلات شایان با کیفیت و استاندارهای بین المللی تولید میشود. در نمایندگی شیرآلات شایان در شیراز میتوانید تنوع محصولات را به راحتی مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت شیرآلات شایان بسته به نوسانات بازار میتواند متفاوت باشد.

نمایندگی شیرآلات شایان در شیراز - شیرآلات شایان - خرید انواع شیرآلات شایان - خدمات پس از فروش شیرآلات شایان در شیراز - قیمت شیرآلات شایان - انواع شیرآلات شایان - خرید اینترنتی شیرآلات شایان - خرید ست شیرآلات شایان - کیفیت شیرآلات شایان - نمایندگی رسمی شیرآلات شایان

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه