درج آگهی

جراح سنگ کیسه صفرا در شیراز

جراح سنگ کیسه صفرا در شیراز

در ادامه آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان برای جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز را مشاهده خواهید کرد

جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز چگونه انجام می شود ؟

سنگ کیسه صفرا  ماده‌ای سفت و شبیه سنگ مرمر از جنس کلسترول و بیلی ‌روبین که در کیسه صفرا به وجود می آید. اگر سنگ کیسه صفرا علائمی نداشته باشد و فرد را دچار اذیت و درد نکند نیاز به درمان نیست اما اگر سنگ باعث مسدود شدن مجاری صفراوی شود که درد بسیار شدید و ناگهانی خواهد شد که به آن حمله کیسه صفرا و یا حملات صفراوی گفته می شود نیاز به درمان دارد. هنگامی که درد شدیدی به سراغ شما در بالای شکم سمت راست می آید که غیر قابل تحمل است باید هر چه سریع تر به پزشک مراجعه کنید تا درمان را برای شما انجام دهد گاهی اوقات ممکن است درد صفرا ار بین برود اما هنگامی که درد به سراغ شما آمده نباید دیگر درنگ کرد و باید هرچه سریع تر درمان را انجام داد درمان سنگ کیسه صفرا جراحی می باشد که به روش لاپاراسکوپی کیسه صفرا انجام می شود ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم برای به حداقل رساندن عوارض جراحی کیسه صفرا و درمان موفق به جراحی حرفه ای برای جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز مراجعه کنید.

بهترین جراح برای جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز را چگونه بیابیم ؟

وبسایت شیراز 118 بهترین پزشکان جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز را به شما معرفی می کند :

ردیف نام پزشک آدرس بهترین پزشکان برای جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز شماره تماس
1 دکتر یوسف شاهسونی شیراز - خیابان زند، بالاتر از بیمارستان شهید فقیهی (سعدی)
نبش کوچه 50، ساختمان ارم، طبقه فوقانی سوپر زاگرس
07132301545
09177938990
1 دکتر فیروزه زارعی شیراز ،خیابان معالی آباد، بین خلبانان و دوستان، ساختمان پزشکی اهورا، طبقه اول، واحد 16 07136340653
09334071743

درمان سنگ کیسه صفرا در شیراز :

به طور کلی کسیه صفرا برای زندگی انسان ضروری نیست صفرا یک مایع قهوه‌ای مایل به زرد است که توسط کبد تولید می‌شود و برای تخریب و هضم غذاهای چرب در روده کوچک استفاده می‌شود. در کل کیسه صفرا ممکن است تولید سنگ کند و سنگ های آن یا از جنس کلسترولی  که بدون جراحی درمان می شود و یا از جنس سنگ‌های رنگدانه‌ای که باید جراحی شوند. جراحی سنگ کیسه صفرا در بیمارستان و تحت بیهوشی عمومی صورت می گیرد عمل جراحی برداشتن سنگ کیسه صفرا که کوله‌ سیستکتومی نام دارد به دو روش لاپاراسکوپی کیسه صفرا و یا کوله ‌سیستکتومی باز انجام می شود که بیشتر پزشکان از روش لاپاراسکوپی استفاده می کنند روش دوم بیشتر زمانی استفاده می شود که کیسه صفرا دچار التهاب، عفونت و یا زخم باشد و یا در صورت به وجود آمدن مشکل در لاپاراسکوپی کیسه صفرا از روش کوله ‌سیستکتومی باز استفاده کنند. جراح در جراحی سنگ کیسه صفرا، صفرا را برداشنه و کبد را به روده کوچک متصل می کنند.

مزایای لاپاراسکوپی کیسه صفرا چیست ؟

  • ایجاد چسبندگی نمی کند در صورتی که در جراحی کوله ‌سیستکتومی باز امکان ایجاد چسبندگی بعد از جراحی وجود دارد.
  • دوران نقاهت کمتری نسبت به جراحی باز دارد.
  • کوچک بودن جای اسکار
  • احتمال عفونت کمتری دارد.

معایب لاپاراسکوپی کیسه صفرا چیست ؟

  • ایجاد گاز درون شکم که برای برخی افراد خطرناک است.
  • این روش برای بیمارانی که مشکل قلبی و تنفسی دارند مناسب نیست.
  • احتمال موفق نبودن در حین عمل و استفاده از جراحی باز

هزینه جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز چقدر است ؟

هزینه جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز بسته به نوع جراحی ( کوله ‌سیستکتومی باز و یا لاپاراسکوپی کیسه صفرا )، دستمزد پزشک، وضعیت بیمه خود بیمار، بیمارستان ( خصوصی و یا دولتی ) متفاوت می باشد که در جلسه مشاوره با پزشک این هزینه مشخص خواهد شد.

هزینه جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز - جراحی سنگ کیسه صفرا در شیراز - لاپاراسکوپی سنگ کیسه صفرا در شیراز - جراحی سنگ کیسه صفرا با لیزر در شیراز - جراحی سنگ کیسه صفرا با لاپاراسکوپی در شیراز - جراحی سنگ کیسه صفرا بدون بیهوشی در شیراز - هزینه جراحی لاپاراسکوپی کیسه صفرا در شیراز - جراحی کیسه صفرا در بارداری - آدرس پزشکان جراحی سنگ کیسه صفرا شیراز - عمل جراحی لاپاروسکوپی کیسه صفرا در شیراز - پزشکان جراح لاپاراسکوپی دستگاه گوارش و کیسه صفرا در شیراز - بهترین جراح کیسه صفرا در شیراز - بهترین دکتر جراحی کیسه صفرا در شیراز - بهترین جراح لاپاراسکوپی کیسه صفرا در شیراز - جراحی سنگ کیسه صفرا کودکان در شیراز - دکتر فوق تخصص کیسه صفرا در شیراز

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه