درج آگهی

اجرای دامپا در شیراز

اجرای دامپا در شیراز

جدول زیر نمایش دهنده لیست نمایندگی و اجرای دامپا در شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد

سقف کاذب دامپا در شیراز

دامپا در حقیقت به ورق های آلومینیومی گفته می شود که برای سقف های داخلی کاذب استفاده می گردد. این پوشش زیبا برای کارخانه های پتروشیمی بیمارستان ها ، فرودگاه، سالن های سینما، پمپ بنزین، مراکز ورزشی ، مراکز آموزشی و بیمارستان ها استفاده می گردد.این سقف ها و دامپا به رنگ سفید بوده و به دو صورت ساده و پانچ دارتولید می گردد.
دامپا  مزایای زیادی دارد که در اینجا به آن اشاره می کنیم:

  1. عایق رطوبت
  2. کیفیت و عمر بسیار بالا و مفید
  3. غیر قابل اشتعال
  4. سبک و ایمن در برابر زلزله
  5. نصب سریع و آسان
  6. سهولت و دسترسی آسان به تاسیسات در پشت آن قابلیت رنگ آمیزی دلخواه
  7. شست و شوی آسان
  8. اجرای سطوح وسیع با حداقل موارد مصرفی و حمل و نقل آسان و ارزان

هزینه اجرای دامپا در شیراز

ابن هزینه بسته به نوع دامپا و البته نسبت به متراژ مورد نظر تغییر می کند و هرچه این متراژ بیشتر باشد طبعا هزینه ی آن هم بالاتر می رود.
البته باید گفت که شرکت های تولید کننده ی دامپا بسته به مصالح متنوعی که در این محصول اجرا می کنند ممکن است که قیمت هایشان به هم تفاوت کند.

بهترین نمایندگی اجرای دامپا در شیراز

در شهر شیراز نمایندگی های متعددی برای اجرای دامپا در خدمت همشهریان عزیز وجود دارد که می توانید جهت اجرای دامپا به آنها مراجعه نمایید . اگر اطلاعات کافی در این مورد ندارید می توانید از طریق اینترنت اقدام فرموده و با یافتن آدرس و شماره تماس آنها در مورد چگونگی اجرای دامپا مشورت بگیرید.

نصب  و اجرای دامپا چقدر طول می کشد؟

برای نصب دامپا پس از تراز نمودن سقف، اقدام به نصب نبشی لبه کرده و البته این کار به وسیله ی پیچ و رولپلاک انجام می پذیرد.
باید بدانید که در نصب و اجرای دامپا به جای استفاده از نبشی گالوانیزه، از پروفایل ناودانی لبه دار که از جنس آلومینیوم و یا گالوانیزه م باشد استفاده می گردد.ورقه های سبک دامپا بر روی این نبشی ها که در سقف، کار گذاشته شده اند قرار می گیرد.در سقف های دامپا امکان استفاده از نورپردازی و نصب لامپ های هالوژن وغیره 
وجود دارد.البته باید توجه داشته باشید که برای زیر سازی دامپا در جهت مخالف حرکت دامپا در تراز ناودانی به سقف اصلی  با یک تسمه ی آویز قابل تنظیم با فاصله های مشخص با میخ و یا رولپلاک به سقف نصب می گردد. در انجام دامپا ورقه های آلومینیومی به صورت کشویی در کنار هم قرار می گیرند و قابلیت جابه جایی ، داشته و به طور خیلی راحت نیز باز می گردند.زمان اجرای دامپا بسته به مساحت سقف ممکن است از یک روز تا یک هفته طول بکشد.

ردیف نام مرکز نشانی  شماره تماس
1
ترمووال نمابنا
تولید کننده دیوارپوش، قرنیز، دامپا در جنوب کشور
شیراز، دوکوهک، جاده فاز 2، نمایندگی نمابنا 09177025854
09173141351

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه