درج آگهی

کارتینگ در شیراز

کارتینگ در شیراز

لیست باشگاه های کارتینگ در شیراز در زیر آورده ایم جهت اطلاع از هزینه ، مشاهده تصاویر محیط کارتینگ در شیراز میتوانید به جدول زیر مراجعه نمایید.

بهترین باشگاه های کارتینگ در شیراز :

باشگاه هایی که تمایل به داشتن پروفایل در سایت شیراز 118 هستند از طریق دکمه ثبت آگهی و یا بخش تماس با ما در بالای سایت با ما تماس بگیرید.

ردیف نام باشگاه کارتینگ آدرس باشگاه های کارتینگ در شیراز شماره تماس
1 کارتینگ شهر شیراز، شهرک گلستان، جنب نمایشگاه بین الملی شیراز 09171319264
2  کارتینگ تپه کاج شیراز، شهر صدرا، فاز 2 صدرا، روبروی باغ شهر، مجموعه تپه کاج صدرا 071-36407500
3 کارتینگ مجموعه تفریحی شهید حسن گودرزی شیراز، فلکه ارتش، بعد از استادیوم شهدای ارتش 071-37399797
4 کارتینگ شاهین شیراز، بلوار مدرس، فضل آباد، پارک لاله 071-37269127
5 پیست سلطان سرگرمی شیراز،شهرک بزین، روبروی آفرینش، کوچه شهید قرائتی 09227163326

باشگاه های کارتینگ در شیراز

 سایت شیراز 118 با معرفی بهترین باشگاه های کارتینگ در شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین باشگاه های کارتینگ را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و باشگاه مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.

هزینه باشگاه های کارتینگ در شیراز

جهت اطلاع از هزینه های کارتینگ در شیراز میتوانید به پروفایل باشگاه های کارتینگ شیراز در بالا مراجعه و استعلام هزینه نمایید.

بهترین باشگاه های کارتینگ در شیراز

اگر به دنبال بهترین باشگاه کارتینگ شیراز می گردید، اگر در انتخاب باشگاه کارتینگ خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که  شیراز 118 به عنوان مرجع معرفی باشگاه های کارتینگ در شهر شیراز لیست کاملی از باشگاه های کارتینگ را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل باشگاه مورد نظر بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به باشگاه مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از باشگاه های کارتینگ معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت  شیراز 118 مشاهده کرده و باشگاه کارتینگ مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

اگر باشگاه کارتینگ مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام باشگاه های کارتینگ و پیست کارتینگ مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت  شیراز 118 تمامی اطلاعات باشگاه شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، شرح کامل خدمات باشگاه مورد نظر خود را مشاهده کرده و با اطلاعات کافی به آنها مراجعه فرمایید.

از کجا می توانیم باشگاه کارتینگ خوب در شیراز را بشناسیم؟

تعداد زیادی از باشگاه های کارتینگ در شیراز ، از صفحه اختصاصی در سایت  شیراز 118 برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی باشگاه ها در سایت  شیراز 118، به مردم کمک می کند که  اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از باشگاه کارتینگ خاص یا یک باشگاه کارتینگ خوب در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت  شیراز 118 به سادگی به لیست خدمات و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط باشگاه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

کارتینگ چیست؟

کارتینگ در واقع ورزش مادر رشته اتومبیل‌رانی است. هرکسی که بخواهد در اتومبیلرانی ماهر شود باید از کارتینگ شروع نماید. در این ورزش از ماشین هایی بنام کارت استفاده می شود .این مشاین ها فاقد گلگیر بوده و تا سرعت 180 کیلومتری رانندگان می توانند در پیست های حرفه ای کارتینگ رانندگی نمایند.

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه