درج آگهی

ثبت شرکت در شیراز

ثبت شرکت در شیراز

لیست مراکز ثبت شرکت در شیراز​ ، در لیست زیر اطلاعات تمامی موسسه ثبت شرکتها در شیراز ثبت شده است

بهترین مراکز ثبت شرکت در شیراز

اگر به دنبال بهترین مرکز ثبت شرکت شیراز می گردید، اگر در انتخاب مرکز ثبت شرکت خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که شیراز 118 به عنوان مرجع معرفی مراکز ثبت شرکت در شهر شیراز لیست کاملی از مراکز ثبت شرکت را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل مرکز مورد نظر بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به مرکز مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از مراکز ثبت شرکت معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت شیراز 118 مشاهده کرده و مرکز ثبت شرکت مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

اگر مرکز ثبت شرکت مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام مرکز ثبت شرکت مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت شیراز 118 تمامی اطلاعات مرکز شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، شرح کامل خدمات مرکز مورد نظر خود را مشاهده کرده و با اطلاعات کافی به آنها مراجعه فرمایید.

از کجا می توانیم مرکز ثبت شرکت خوب در شیراز را بشناسیم؟

تعداد زیادی از مراکز ثبت شرکت در شیراز ، از صفحه اختصاصی در سایت شیراز 118 برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip مراکز در سایت شیراز 118 ، به مردم کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از مرکز ثبت شرکت خاص یا یک مرکز ثبت شرکت معتبر در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت شیراز 118 به سادگی به لیست خدمات و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط مرکز مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات مرتبط با مرکز ثبت شرکت چیست؟

ثبت شرکت قراردادی تجاری است که بین افراد حقیقی و حقوقی بسته می شود تا در چارچوب معینی از قوانین عمل کنند.به موجب ماده 195 قانون تجارت " ثبت کلیه شرکت های مذکور در این قانون الزامی و تابع جمیع مقررات قانون ثبت شرکت ها است" برابر قانون ثبت اسناد،ثبت شرکتنامه ها نیز اجباری می باشد.بنابراین با توجه به مواد مذکور هر گاه یکی از شرکت های تجاری مراحل مربوط به ثبت را طی ننمایند و به ثبت نرسند رسمیت نداشته و بلکه بر خلاف قانون بوده و مراجع ذیصلاح می توانند از انجام فعالیت های آن جلوگیری نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در شیراز

  1. تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی تمام اعضاء هیئت مدیره و سهامداران
  2. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه تمام اعضا هیئت مدیره و بازرسین
  3. آدرس دفتر مرکزی شرکت و کدپستی دقیق

پس از ثبت نام و تعیین اسم شرکت باید مدارک کامل را به اداره ثبت شرکتها ارسال کرد که از زمان ارسال تا اخذ شماره ثبت و دریافت اوراق 15 روز زمان لازم است. در لیست بالا آدرس و شماره تماس بهترین مراکز ثبت شرکت در شیراز ثبت شده است.

شرایط ثبت شرکت در شیراز

طبق قانون تجارت سرمایه اولیه شرکت ها نمیتواند از 1000000 ريال کمتر باشد اعضای شرکت هم نباید از 2 نفر کمتر باشند .

زمان و هزینه ، تعرفه و قیمت ثبت شرکت درشیراز

در زمان ثبت شرکت و هزینه ثبت شرکت باید مواردی را رعایت کرد ، الزامی است کلیه مدارک منوط بر ثبت را تکمیل و آماده کنید زیرا در صورتی که در هنگان بررسی کارشناسان اداره ثبت شرکتها در زمان ثبت اظهارنامه ثبت شرکت با نواقص مدارک مشاهده شد زمان خود را از دست می دهید . در نتیجه زمان ثبت شرکت بیشتر متغیر می باشد ولی 15 الی 30 روزکاری باید برای ثبت در نظر نظر گرفت
هزینه ثبت شرکت در شیراز به دو صورت می باشد هزینه های دولتی و غیر دولتی در اینجا ما به شما هزینه های دولتی ثبت شرکت را توضیح خواهیم داد
در ثبت شرکت باید توجه کرد بابت برخی موارد باید هزینه هایی پرداخت کرد این هزینه بسته به تعداد اعضا و حتی موضوع فعالیتی شرکت و نوع شرکت مختلف می باشد .
هزینه های پایه ثبت از جمله می توان گفت : هزینه های حق ثبت شرکت در نزد اداره ثبت شرکتها ، حق بطال تمبر سرمایه ، حق وکالت وکیل ثبت شرکت ، هزینه های پستی ، حق الچاپ آگهی روزنامه رسمی و هزینه آگهی روزنامه کثیر الانتشار است.

ثبت شرکت معالی آباد شیراز

برای کسب اطلاعات و هزینه ثبت شرکت معالی آباد شیراز باید به شماره های درج شده و ثبت شرکت محدوده خود تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

ردیف نام مراکز آدرس مراکز ثبت شرکت در شیراز شماره تماس
1 ثبت شرکت رومان  شیراز- بلوار پاسداران بین فلاحی و کلاهدوز (به صورت حضوری و آنلاین)
09177091363
09174344697
2 ثبت شرکت فرزانه شیراز- خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 9، ساختمان ونوس، طبقه 3، واحد11 07132301891
3 ثبت آتیه شیراز شیراز- خیابان زند، روبروی هتل پارس، کوچه 45، ساختمان پاسارگاد، طبقه 5، واحد 17 09175641252

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه