درج آگهی

فروش دزدگیر ماشین در شیراز

فروش دزدگیر ماشین در شیراز

در این مقاله اطلاعات بهترین نمایندگی های فروش و نصب دزدگیر ماشین در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آن ها ثبت شده است.

با پیشرفت تکنولوژی و ثبت اختراعات مدرن در طول زمان ، دزدگیرهای اتومبیل نیز اختراع شدند . این وسیله، کمک شایانی در جلوگیری از سرقت اتومبیل ها به عمل آورده و باعث راحت تر شدن زندگی مردم شده است. به طور کلی دزدگیرها انواع مختلفی دارند و برای اماکن، ماشین ها و خانه ها مورد استفاده می باشند. البته بعضی از اتومبیل های جدید به طور اتوماتیک دزد گیر دارند و دیگر نیازی به نصب مجدد آن ندارند.

نصب دزدگیر خودرو شیراز

دزدگیر یک سیستم ایمنی است که اگر به درستی نصب نشود ممکن است عواقب بدی داشته و خدایی ناکرده برای اتومبیل شما اتفاقات ناگواری بیفتد؛ اعم از ایجاد خط و خش، ربودن قالپاق ها و در نهایت سرقت اتومبیل.  به همین جهت سعی کنید در فروشگاهی مطمئن و معتبر و توسط نصاب شناخته شده به نصب دزدگیر اقدام نمایید. در جدول فوق شما می توانید اطلاعات بهترین نمایندگی ها و فروشگاه های فروش و نصب دزدگیر ماشین در شیراز را مشاهده کنید.

بهترین فروشگاه دزدگیر خودرو در شیراز

فروشگاه های دزدگیر خوب و مطمئن در شیراز فراوان هستند و شما خواهید توانست با استفاده از اینترنت ، لیست کاملی از فروشگاه های دزدگیر در شیراز را پیدا کنید.

هزینه ی خرید و نصب دزدگیر ماشین در شیراز

شما باید برای خرید دزدگیر ، نمایندگی و فروشگاه های معتبر را پیدا کرده و همچنین فردی دوره دیده و کاربلد را برای نصب دزد گیر پیدا کنید . به همین دلیل هزینه ی شما بسته به نوع دزدگیر و نصب صحیح آن، متفاوت خواهد بود  اما در این میان باید گفت که نمایندگی های مختلف، بسته به عرف بازار و قیمتی که قانون ارائه کرده، به نصب دزدگیر شما اهتمام می ورزند.

انواع  دزدگیر ماشین در شیراز

دزدگیرها انواع و اقسام مختلفی دارند که در اینجا به شرح برخی از برندهای معتبر دزدگیر خواهیم پرداخت:

  • دزدگیر فایروال
  • دزدگیر کلاسیک
  • دزدگیر GMK
  • دزدگیر سایلکس و ...

البته برندهای مزبور، برای اماکن نیز دستگاه های دزد گیر دارند.

لیست فروشندگان دزدگیر خودرو در شیراز

ردیف نام فروشگاه نشانی فروشگاه شماره تماس
1
بابک جعفری ستارخان، کوچه 17، ساختمان 20، طبقه اول، واحد یک 09351088829
2
شهاب قشقایی سی متری سینما سعدی، قبل از کوچه 8، جنب ابزار یقطین، طبقه بالا 09179068790

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه